تحصیل پزشکی در گرجستان
نوشته شده توسط : jvnproc

تحصیل پزشکی در گرجستان به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی بهترین گزینه برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور است. این دانشگاه دارای بهترین دانشگاه پزشکی در منطقه قفقاز (روسیه، گرجستان، آذربایجان و ارمنستان) است: دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس (TSMU).

طبق قوانین گرجستان برای فعالیت های پزشکی، عمل پزشکی عبارت است از: «فعالیت حرفه ای یک فرد با سابقه پزشکی، مهارت های حرفه ای و تجربه عملی که هدف آن حفاظت، حفظ و بازگرداندن سلامت یا کاهش درد و رنج یک انسان است. مطابق با استانداردهای پزشکی و اخلاقی و سنت های پزشکی شناخته شده در گرجستان».

کیفیت آموزش پایه پزشکی به عنوان پیش‌بینی‌کننده عمل پزشکی موفق ظاهر می‌شود. تطبیق آن با استانداردهای بین المللی برای ارائه عملکرد بهینه سیستم مراقبت بهداشتی ملی بسیار مهم است. کسب نه تنها دانش نظری در علوم بنیادی بشردوستانه و بالینی، بلکه دستیابی به سطح بالایی از مهارت های بالینی در عمل پزشکی ضروری است.

درمورد پزشکی عمومی در انگلیس بیشتر بدانید.

ارزش‌های اخلاقی و شکل‌گیری روابط خاص نیز از عوامل بسیار مهم هستند. همه اینها در استانداردهای شایستگی برای عمل عمومی و پزشکی در درمان پزشکی در گرجستان منعکس شده است.

دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس به عنوان موسسه پزشکی تفلیس در سال 1918 تاسیس شد و در سال 1930 به دانشکده پزشکی در تفلیس (TSU) تبدیل شد. موسسه پزشکی دولتی تفلیس در سال 1992 به دانشگاه پزشکی دولتی تفلیس تغییر نام داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پزشکی عمومی در کانادا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشگاه دولتی پزشکی تفلیس ارزیابی کرده و امروزه در دانشکده های مختلف پزشکی سازماندهی شده است تا دانشجویان بین المللی را جذب کند.

دانشکده پزشکی (پزشکی به زبان انگلیسی و روسی)

دانشکده داروسازی

دانشکده بهداشت عمومی

دانشکده طب فیزیکی و توانبخشی

دانشکده پرستاری و برنامه های حرفه ای

همچنین در زمینه تحصیل پزشکی عمومی در آمریکا بیشتر بدانید.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تحصیل در رشته های پزشکی در گرجستان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما دوستان بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان و همراهان همیشگی مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: